MenuMenu
pl | en

    Biuro Izby

    ART.28

    1. Biuro Izby jest aparatem wykonawczym Rady Izby.
    2. Dyrektor Generalny, Dyrektor Biura Izby, główny księgowy oraz pozostali pracownicy są pracownikami etatowymi Izby.
    3. Umowę o pracę z Dyrektorem Generalnym zawiera, w imieniu Rady, Prezes Izby.
    4. Dyrektor Generalny jest kierownikiem Izby jako zakładu pracy w rozumieniu prawa. 

    ART.28a

    1. Praca w Biurze Izby ma charakter świadczenia odpłatnego wykonywania obowiązków wynikających ze stosunku pracy i nie wolno łączyć jej z pełnieniem funkcji w żadnym z organów Izby pochodzących z wyboru.

    ART.29

    1. Biuro Izby realizuje zadania Izby, wykonując uchwały Rady. W szczególności Dyrektor Generalny:
      1. składa Radzie Izby sprawozdania z działalności Biura,
      2. opracowuje i przedkłada Radzie projekt planu pracy, Budżetu, planów finansowych oraz źródeł ich pokrycia.
      3. zarządza majątkiem i funduszami Izby.
      4. organizuje i nadzoruje pracę oddziałów terenowych, zakładów i innych jednostek organizacyjnych Izby.
    2. Regulamin organizacyjny Biura Izby zatwierdza Rada.

    ART.30

    1. Na majątek składają się ruchomości, nieruchomości, składki pieniężne i prawa majątkowe.
    2. Majątek Izby tworzą:
      1. wpływy ze składek członkowskich,
      2. wpływy z darowizn, spadków i zapisów,
      3. wpływy i składki na fundusze celowe,
      4. wpływy za korzystanie z odpłatnych świadczeń Izby,
      5. wpływy z prowadzonej działalności gospodarczej i praw majątkowych,
      6. dotacje,
      7. inne wpływy.
    3. W ramach posiadanego majątku Izba może tworzyć fundusze celowe, przeznaczone na realizację zadań statutowych.

    ART.31

    1. Koszty działalności organów statutowych i Biura ponosi Izba.

    ART.32

    1. Do składania w imieniu Izby oświadczeń woli w sprawach majątkowych upoważnieni są: Dyrektor Generalny, Dyrektor Biura Izby i Główny Księgowy.
    2. Dla skuteczności czynności prawnej, w tym rozporządzeń majątkowych przekraczających zwykły zarząd związany z funkcjonowaniem Izby, to jest regulowaniem należności wynikających z funkcjonowania Izby, uiszczania świadczeń publicznoprawnych i wypłat wynagrodzeń, wymagane jest współdziałanie co najmniej dwóch osób.


    powrót

      Ta strona wykorzystuje pliki cookies i zapisuje je na Twoim urządzeniu. Pozostając na stronie akceptujesz taki stan rzeczy.

      akceptuję czytaj więcej
      grupa MTM | najlepsze strony www