Nadchodzące wydarzenia

<We_can_help/>

What are you looking for?

Wizyta Studyjna w Punkcie Utrzymania Taboru spółki Koleje Wielkopolskie

Ponad 50 osób wzięło udział w Wizycie Studyjnej, organizowanej przez Polską Izbę Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei w nowoczesnym zapleczu technicznym do obsługi spalinowych zespołów trakcyjnych. 

– Cieszę się, że możemy być gośćmi na zapleczu Kolei Wielkopolskich. Mam nadzieję, że dzisiaj zobaczymy obsługę pojazdów i to jak może wyglądać doskonałe, nowoczesne zaplecze, które powstało bardzo szybko i niedawno. Już teraz wiem, że to miejsce będzie się rozwijało. – powiedział Adam Musiał, Dyrektor Generalny Izby.

Prezes Zarządu Kolei Wielkopolskich, Marek Nitkowski przed samym oprowadzeniem gości zaprezentował historię rozwoju spółki i mówił o możliwościach, które przyniesie przyszłość.

– Rok 2023 to nie jest koniec. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Kolejne miesiące to jest dopinanie nowego rozkładu jazdy. Będzie jeszcze więcej przejazdów, których podróżni otwarcie potrzebują. – zapewniał Marek Nitkowski, Prezes Zarządu Kolei Wielkopolskich

Podczas Wizyty Studyjnej przedstawiciele Firm Członkowskich Polskiej Izby Kolei mogli zobaczyć skład zaplecza, w który wchodzą przede wszystkim dwie w pełni wyposażone hale: postojowa i główna, przeznaczona do wykonywania przeglądów i napraw pojazdów szynowych oraz postojowych.

– Jest to specjalny punkt dedykowany serwisowaniu pojazdów o napędzie spalinowym. – mówił Marek Nitkowski, Prezes Zarządu Kolei Wielkopolskich – Zbudowany w zasadzie w ciągu 24 miesięcy. Dzisiaj zaprezentujemy po pierwsze obiekt, po drugie technologie, po trzecie pokażemy, w jaki sposób można dzisiaj serwisować nowoczesne pojazdy przy wykorzystaniu nowoczesnych urządzeń. Wielu z członków Izby Kolei, którzy tutaj dzisiaj są, współpracują z nami i dostarczyli nam urządzenia. My te urządzenia dzisiaj także zaprezentujemy.

 

ZACHĘCAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ANKIECIE:

W jakim stopniu Wizyta Studyjna spełniła Pana/Pani oczekiwania?*

W jakim stopniu Wizyta Studyjna spełniła Pana/Pani oczekiwania?*

Wyczyść

Jak ocenia Pan/Pani poziom merytoryczny Wizyty Studyjnej?*

Jak ocenia Pan/Pani poziom merytoryczny Wizyty Studyjnej?*

Wyczyść

Współpraca z przedstawicielami Izby odpowiedzialnymi za obsługę klienta*

Współpraca z przedstawicielami Izby odpowiedzialnymi za obsługę klienta*

Wyczyść

Jakość usług oferowanych przez Izbę*

Jakość usług oferowanych przez Izbę*

Wyczyść

Czy chcesz się podzielić swoją opinią? Jeśli tak, napisz poniżej.

Czy chcesz się podzielić swoją opinią? Jeśli tak, napisz poniżej.

Wyczyść

 

REKLAMA
ROZWIŃ